درمان فیستول مقعدی با لیزر، روشی قطعی و موثر

گلنار جودی

تا مدت‌ها تنها روش قطعی و موثر برای درمان فیستول مقعدی انجام عمل جراحی بود تا اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانستند لیزر درمانی را برای درمان کشف کنند.

درمان فیستول مقعدی با لیزر و هزینه لیزر درمانی فیستول

تیغ جراحی برای هیچکسی خوشایند نیست آن هم در شرایطی که برای عمل فیستول مقعدی باشد. امروزه جایگزین مطمئن‌تر و بهتری برای عمل جراحی فیستول مقعدی وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان عوارض و خطر می‌تواند برای همیشه به این مشکل پایان دهد و از طریق روش لیزر درمانی فیستول مقعد بدون عمل جراحی، بدون درد و بدون خونریزی و بیهوشی امکان‌پذیر است.

در رابطه با هزینه درمان فیستول با لیزر که شاید برای بسیاری از سوال باشد باید گفت که این عمل کاملا سرپایی است و بدون نیاز به انجام بستری و بیهوشی صورت می‌گیرد از این رو هزینه‌ی آن به مراتب از هزینه‌های درمانی بیمارستان و انجام عمل جراحی پایین‌تر خواهد بود.

اما در رابطه با هزینه دقیق باید گفت که برآورد کردن دقیق هزینه انجام این کار نیاز به بررسی و انجام معاینات پزشکی دارد تا به طور دقیق مشخص شود که محل فیستول و اندازه آن چقدر است.

در ضمن اینکه لیزر درمان فیستول امکان بازگشت مجدد بیماری را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد و به صفر می‌رساند در حالی که در روش عمل جراحی امکان بازگشت مجدد فیستول مقعدی وجود دارد از این رو بیمار یک‌بار و برای همیشه بابت آن هزینه خواهد کرد.

منبع


[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت و پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]