مزایای درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر نسبت به سایر روش های جراحی سنتی

گلنار جودی

بواسیر یا هموروئید بیماری بسیار شایعی که موجب تورم و گشاد شدن عروق در ناحیه مقعد می گردد. این بیماری مهلک نیست ولی درد و خونریزی بسیاری به همراه دارد که در صورت عدم درمان می تواند مشکلات مختلفی را به همراه آورد. یکی از راهکار های قطعی که باعث می شود برای همیشه از شر این عارضه خلاص شوید، درمان بواسیر با لیزر است.

درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

درمان با لیزر بواسیر از روش های کم تهاجمی جراحی بواسیر یا همان هموروئیدکتومی به شمار می رود. در طی این روش درمانی جراح توسط پروب مخصوص اشعه مادون قرمز، را بر روی عروق بواسیری می تاباند. با تابش اشعه بر روی این عروق، آنها منقبض و سپس منعقد می کنند تا جریان ورودی خون به آنها قطع شود. به بیانی دیگر می توان گفت حرارت ناشی از اشعه عروق بواسیری را از بین می برد. این روش برای همه هموروئید ها چه نوع داخلی و چه خارجی کاربرد دارد. همچنین این روش در مورد هموروئید ها که به درمان های دیگر پاسخ نداده است، بسیار مناسب می باشد.

مزایای درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

  • لیزر عروق و اعصاب دیده را ترمیم می کند در نتیجه لیزر بدون درد و خونریزی انجام می شود.

  • هزینه لیزر در مقایسه با جراحی مناسب تر است.

  • لیزر در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به بستری در بیمارستان انجام می شود.

  • حفظ زیبایی پوست بدون به جای ماندن اسکار با کمترین میزان آسیب از مهمترین ویژگی های این روش است.

  • با انجام لیزر نیازی به تحمل عوارض داروی بیهوشی نیست.

  • با انجام لیزر ریسک ابتلا به سایر عفونت ها وجود ندارد.

  • لیزر هموروئید روش موثر و قطعی درمان این بیماری است.

هزینه درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

هزینه انجام عمل درمان بواسیر با لیزر به عوامل متعددی مثل تعداد عروق بواسیر بستگی دارد و تعیین دقیق قیمت نیاز به مراجعه به کلینیک دارد. لازم به ذکر است که هزینه انجام این عمل توسط بیمه پرداخت نمی شود اما باز هم در مقایسه با عمل جراحی که درد و خونریزی بسیاری نیز به بیمار تحمیل می کند، مناسب تر است.

مطلب مرتبط :

فیلم عمل بواسیر

فیلم جراحی هموروئید



[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت و پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]