درمان فیستول مقعدی با لیزر در تهران-مرکز درمان تهران

گلنار جودی

فیستول مقعد دیر یا زود باعث درد غیر قابل تحمل و یا ترشحات عفونی بدبو می‌شود!!! آیا فیستول درمان قطعی دارد؟ بله ، با مطالعه ادامه مطلب می توانید با روش قطعی، بدون جراحی و سرپایی درمان فیستول آشنا شوید.

فیستول تونل غیرطبیعی است که به شکل یک لوله توخالی دو عضو از بدن را به هم متصل میکند. در فیستول مقعدی، این مسیر یا لوله قسمتی از روده را به پوست اطراف مقعد متصل می‌کند. این مسیر یا لوله در اثر عفونت درمان نشده ایجاد شده و معمولاً مملو از چرک و عفونت است. به گونه ای که التهاب اطراف مقعد و خروج ترشحات چرکی مهم‌ترین نشانه این بیماری است. البته درد و خارش نیز از علائم این عارضه شناخته می‌شوند.

روش‌های موثر و مختلفی برای درمان این بیماری وجود دارد، که در حال حاضر بهترین روشی که برای از بین بردن این بیماری، وجود دارد. درمان فیستول با لیزر است. در ادامه بیشتر به بررسی درمان این بیماری می‌پردازیم :

عمل فیستول با لیزر

جراحی لیزری روش نوین درمان این بیماری است. تمامی مراحل این درمان بدون دخالت چاقو و با استفاده از قدرت لیزر انجام می‌شود. تابش اشعه لیزر بر خلاف چاقوی جراحی به ترمیم سریع‌تر بافت های آسیب دیده کمک می‌کند.

در این روش (پس از تزریق بی حسی ) پروب لیزر وارد مجرای فیستول شده، و به طور کامل و 100% مجرای را از عفونت پاکسازی کرده و از بین میبرد. به این ترتیب احتمال اینکه فیستول مجدد عود کرده و یا مسیر جدیدی ایجاد کند، تقریبا صفر است.

مزایا جراحی فیستول با لیزر

از مزایای درمان با لیزر در مقایسه با دیگر روشها، می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

درمان با لیزر سریع و سرپایی که در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

بدون نیاز به تحمل عوارض داروی بیهوشی

صرف هزینه های کمتر

بدون نیاز به تحمل درد و با حداقل خونریزی

نتیجه قطعی با کمترین میزان از بازگشت بیماری

ترمیم سریعتر بافت های آسیب دیده و کاهش دوره نقاهت

حفظ زیبایی پوست اطراف مقعد و جلوگیری از ایجاد اسکار (جای زخم) های آزار دهنده

جلوگیری از انتقال عفونت ها و بیماری ها

دقت بالا، جلوگیری از آسیب دیدن عضله و بی اختیاری مقعدی

هزینه لیزر فیستول

هزینه درمان لیزری بیشتر از جراحی نیست و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است. زیرا تنها یک بار برای درمان هزینه پرداخت می‌کنید. در صورتی که جراحی ممکن است در چندین مرحله انجام شود و به پرداخت مجدد هزینه‌ها نیاز دارد.

هزینه لیزر فیستول بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله میزان پیشرفت بیماری، تعداد مسیرها، دستمزد جراح و حتی شهری که درمان را در آن انجام می دهید، متفاوت است. پس امکان تعیین دقیق هزینه ها وجود ندارد. برای اطلاع از هزینه ها می توانید از طریق شماره تماس ها با کلینیک ما در ارتباط باشید.

مراقبت های بعد از لیزر

غالب بیماران بعد از انجام لیزر رضایت کامل خود را از مراحل درمان و دوره نقاهت اعلام کرده اند. زیرا بیمار در طی عمل هیچ درد و خونریزی را تجربه نمی‌کند. همچنین در طی مدت زمانی کوتاهی به بهبودی کامل دست می‌یابد. رعاین نکات زیر پس از جراحی با لیزر به ترمیم سریع تر بافت ها کمک می‌کند.

مصرف حداقل 30 گرم فیبر در روز برای جلوگیری یبوست (برای دریافت فیبر باید انواع میوه ها و سبزیجات را مصرف کنید.)

نوشیدن 8 -10 لیوان آب در روز برای جلوگیری یبوست

حفظ بهداشت مقعد

تعویض منظم پانسمان ها

اجتناب از رابطه جنسی مقعدی

ورزش و تحرک

حمام سیتز یا نشستن در آب گرم (می تواند در جلوگیری از گسترش عفونت موثر باشد.)

اجتناب از نوشیدنی های الکلی

استفاده از بالش های دوناتی شکل هنگام نشستن روی هر سطحی

مصرف آنتی بیوتیک مطابق دستورات پزشک

منبع


برچسب ها: فیستول ,
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت و پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]