هزینه لیزر زگیل تناسلی و کرایو + شرایط بیمه سال ۱۴۰۲

گلنار جودی

یکی از دلایل عدم اقدام به درمان زائده ها، هزینه لیزر زگیل تناسلی می باشد. درمان زگیل تناسلی با لیزر ممکن است برای برخی افراد موثر باشد، اما این درمان حتما باید زیر نظر متخصص و دکتر زگیل تناسلی انجام شود و ممکن است نتایج متفاوتی برای هر فرد داشته باشد. همچنین، احتمال عود مجدد زگیل تناسلی بعد از این روش بسیار کم است.

به همین دلیل، پیش از تصمیم گیری برای درمان با لیزر، بهتر است با پزشک مشورت کنید و تمامی گزینه های درمان را نیز بررسی کنید. برخی از بیماران ممکن است شروع به امتحان روشهای خانگی درمان زگیل تناسلی کنند و هر مرتبه با شکست مواجه شوند. باید به این موضوع توجه کنید که هزینه و قیمت درمان قدری نیست که بیمار نتواند روش لیزر را انتخاب کند.

در این مقاله از سایت کلینیک مهنا تصمیم داریم به تمامی سوالات بیماران حول محور هزینه های درمان زگیل تناسلی پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: لیزر زگیل تناسلی چگونه انجام می شود؟

هزینه لیزر زگیل تناسلی چقدر است؟

علت ایجاد زگیل تناسلی در زنان و مردان عمدتا به دلیل انتقال ویروس اچ پی وی HPV در بدن از بیمار به فرد سالم است اما ممکن است به دلیل عواملی مانند عفونت های باکتریایی، ویروسی، قارچی، ترشحات غیرطبیعی، تغییرات هورمونی، ضعف سیستم ایمنی، تغییرات در رفتار جنسی و یا استفاده از دستگاه های تنفسی مصنوعی نیز ایجاد شود.

ویروس اچ پی وی hpv عموما به دلیل داشتن رابطه جنسی یا تماس با ناحیه تناسلی فرد مریض منتقل می شود و بسیاری از افراد از وجود آن در بدن خود بی اطلاع هستند. به همین دلیل خانم ها و آقایانی که از نظر جنسی فعال هستند، باید سالانه آزمایش های تشخیص بیماری های مقاربتی را انجام دهند.

هزینه لیزر زگیل تناسلی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله:

  • محل واقع شده کلینیک
  • تجهیزات استفاده شده
  • مدت زمان درمان
  • تعداد جلسات درمان
  • شدت و اندازه زگیل تناسلی و سایر عوامل مرتبط با درمان.
  • محل ایجاد شده زگیل ها که عموما اگر در قسمت های داخلی اندام تناسلی باشند، بیشتر است.

برای اطلاع دقیق تر، بهتر است با پزشک انتخابی خود مشورت کرده و هزینه درمان را با او بررسی کنید.

کلینیک مهنا / قیمت لیزر زگیل


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت و پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]