EPSiT (درمان با روش آندوسکوپی سینوس پیلونیدال)

گلنار جودی

جراح می تواند از یک لوله نازک و منعطف با یک دوربین در انتهای آن (آندوسکوپی) برای بررسی داخل سینوس پیلونیدال شما استفاده کند.

همچنین او از ابزارهای کوچک همراه با آندوسکوپ برای درمان و تمیز کردن ناحیه استفاده می کند. به علاوه پزشکان ممکن است از گرما برای جلوگیری از خونریزی و کمک به بهبود کیست مویی استفاده کنند.

زخم های ایجاد شده در طول این روش کوچک هستند و اکثرا به سرعت و با ناراحتی بسیار کمی بهبود می یابند. این اتفاق به شما امکان می دهد خیلی زودتر به فعالیت های معمول خود بازگشته و کار کنید.

خطرات و عوارض عمل جراحی کیست مویی

جراح شما قبل از اینکه از شما بخواهد یک فرم رضایت نامه را امضا کنید، در مورد خطرات و تمام عوارض جراحی کیست مویی با شما صحبت می کند.

عوارض عمل جراحی کیست مویی عبارتند از:

  • عفونت در ناحیه ای که جراحی کرده اید، که با آنتی بیوتیک قابل درمان است
  • خونریزی یا لخته شدن خون (به نام هماتوم). این عارضه معمولا مشکلات جدی ایجاد نمی کند، اما گاهی اوقات برای تخلیه خون نیاز به جراحی بیشتری دارید.

شما تحت بیهوشی عمومی عمل می کنید. این بدان معنی است که شما خواب هستید و هیچ دردی احساس نمی کنید. یک دکتر به نام متخصص بیهوشی قبل از جراحی با شما ملاقات می کند تا در مورد این موضوع بیشتر به شما بگوید و خطرات را توضیح دهد.

گاهی اوقات، سینوس پیلونیدال و علائم شما ممکن است پس از جراحی بازگردد. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است نیاز به جراحی بیشتری داشته باشید.

مطالعه بیشتر: هزینه درمان کیست مویی با لیزر و جراحی

دوران بعد از عمل جراحی کیست مویی

بهبودی شما پس از جراحی بسته به نوع جراحی که داشته اید کمی متفاوت است. اگر سوالی در مورد چگونگی بهبودی دارید، بهترین گزینه مشاوره با دکتر معالج و تیم پزشکی شماست.

ایجاد کمی ناراحتی بعد از جراحی معمول است. ناحیه آسیب دیده می تواند در چند روز اول بسیار دردناک باشد. ممکن است به نظر برسد که قبل از اینکه احساس راحتی کنید، درد بدتر می شود.

با گذشت زمان، درد کاهش می یابد. وقتی بیمارستان را ترک می کنید، ممکن است به شما داروهایی داده شده تا با خود به خانه ببرید.

ترخیص از بیمارستان

شما ممکن است بتوانید در همان روز جراحی خود از بیمارستان خارج شوید.

بیماران معمولا در این لحظه به کسی نیاز دارند که آنها را به خانه ببرد و حداقل 24 ساعت بعد از عمل در کنار او بماند. مهم است که برای بهبودی پس از بیهوشی عمومی یک روز استراحت کنید.

اگر درمان با روش فلپ لیمبرگ را انجام دادید، باید حدود 2 شب پس از جراحی در بیمارستان بمانید.

برای خواندن ادامه مطلب به کلینیک نشیمنگاه مراجعه کنید


برچسب ها: کیست مویی ,
[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت و پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]