هزینه درمان و عمل جراحی فیستول با لیزر

گلنار جودی

بیماری فیستول مقعدی در نتیجه ی برقراری یک ارتباط یا اتصال غیر طبیعی مابین بخشی از روده و پوست اطراف مقعد شکل میگیرد. این بیماری عفونی به شدت دردناک بوده و باعث خارش، سوزش و ترشحات عفونی می شود، بنابراین باید بدون فوت وقت درمان شود!

هزینه عمل فیستول با لیزر

فیستول بیماری پیچیده ای است، هر چقدر درمان این بیماری را به تاخیر بیندازید، عفونت گسترش پیدا کرده و تعداد مسیر های فیستول هم بیشتر میشود که در این صورت نه تنها عوارض مختلف این بیماری را تجربه خواهید کرد بلکه، مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری بابت درمان هستید.


برای از بین بردن مسیر فیستول، بهترین روش سریع و قطعی لیزر است. در این روش نور لیزر جایگزین چاقوی جراحی شده و آسیب ها و عوارض بعدی جراحی سنتی را به طور کامل حذف کرده است. در ضمن این درمان سرپایی است و بدون درد یا خونریزی انجام میشود.

آیا بیمه هزینه لیزر فیستول را تقبل می کند؟

پاسخ این سوال بستگی به بیمه طرف قرارداد شما دارد. بیمه تامین اجتماعی و سایر بیمه ها معمولاً هزینه ی مربوط به جراحی های سرپایی که بیمار بستری نمی شود را پرداخت نمیکنند، بنابراین هزینه عمل فیستول با لیزر را نیز تقبل نمی کنند.


با این حال برخی از بیمه های تکمیلی این هزینه را بر عهده می گیرند. در این مورد بهتر است با شرکت بیمه ی خود در ارتباط باشید.


هزینه جراحی فیستول در بیمارستان خصوصی

جراحی سنتی فیستول (ایجاد برش در مسیر فیستول و تخلیه عفونت) هزینه های سرسام آوری دارد. برای انجام این جراحی باید بیمار داروی بیهوشی دریافت کند که این مسئله نه تنها برای سلامتی مضر است، بلکه به شدت بر افزایش هزینه ها اثر گذار خواهد بود.

از طرفی برای عمل فیستول در بیمارستان خصوصی باید حداقل یکی دو روزی را بستری شوید، که این خود هزینه های گزافی به دنبال دارد.

تعیین میزان دقیق هزینه عمل جراحی فیستول امکان پذیر نیست. فاکتور های نظیر دستمزد دریافتی پزشک، هزینه دریافتی بیمارستان و اتاق عمل و تعداد شب هایی که در بیمارستان بستری میشوید و ….بر میزان این هزینه اثرگذار و می توانند آن را افزایش دهند

مقایسه هزینه لیزر و جراحی سنتی فیستول

لیزر درمانی از تمامی جهت از جمله هزینه، نسبت به جراحی سنتی برتری دارد. هزینه جراحی سنتی گاهاً تا چندین برابر از هزینه درمان فیستول با لیزر بیشتر میشود، علت این موضوع موارد زیر است:

برای جراحی سنتی نیاز به بستری در بیمارستان است در حالی که لیزر سرپایی و در کمتر از نیم ساعت انجام میشود.

برای جراحی سنتی باید از داروی گران قیمت و مضر بیهوشی استفاده شود، ولی لیزر با استفاده از بی حسی موضعی قابل انجام است.

لیز دوره نقاهت نداشته و از فردای روز عمل می توانید به کار های روزمره خود برسید. در حالی که جراحی سنتی به چندین هفته استراحت در منزل و مرخصی نیاز دارد.

لیزر روش قطعی تنها در یک جلسه انجام میشود. در حالی که جراحی سنتی معمولاً همراه با دیگر روشها بوده و در صورت موفقیت آمیز نبودن بیمار ناچار به تکرار درمان است.

از طرفی در انجام جراحی سنتی پروسه درمان از آزمایشات مختلف تا بستری و انجام جراحی طولانی بوده و این اتلاف وقت موجب پیشرفت بیشتر بیماری خواهد شد. خود این موضوع می تواند هزینه های شما را افزایش دهد.

https://drabedian.com/fistula/laser-cost/


برچسب ها: فیستول ,
[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت و پزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]